droge voetjes op het witte marmer - Reisverslag uit Agra, India van Rick Broeren - WaarBenJij.nu droge voetjes op het witte marmer - Reisverslag uit Agra, India van Rick Broeren - WaarBenJij.nu

droge voetjes op het witte marmer

Door: rickbroeren

Blijf op de hoogte en volg Rick

10 Augustus 2010 | India, Agra

droge voetjes

Hey you all!!!

Even snel een berichtje... wij zitten droog hoor! Hebben zelfs nog helemaal geen regen gehad. We zijn de monsoon steeds voor.... good karma he!
Maar we hebben het inderdaad gehoord dat in het noorden veel doden zijn gevallen en heel veel vermisten.... maar no worry... no chicken... no curry.... het gaat allemaal goed met ons!
Hebben nu even geen bereik met onze telefoons dus heb je gesmst en niets terug... dan weet je waar het aan ligt.
We zijn nu bij de kamasutra tempels... morgen gaan we ze bezichtigen en in de avond vertrekken we naar Varanassi... daar blijven we een paar dagen voordat we naar Nepal vertrekken. Even geen lange verhalen want ik wil douchen... heb vandaag echt vies, smerig, ranzig lopen plakken... bleh!!!!
Nog ff wachten dan!!!

Leuk om al jullie berichtjes te lezen.... thanx!! en tot de volgende maar weer!!!

Doei xx Hilde & Rick

• 10 Augustus 2010 - 16:41

Pa En Ma:

Succes in Nepal en geniet van jullie reis zonder begeleiding, ga je ook nog de bergen in?Pas goed op alleen (met zijn tweeen)groetjes en de volgende keer liefs pa en ma....

• 10 Augustus 2010 - 16:48

Pa En Ma:

Rick heb je ook LAYS chips gekocht van dat vrouwtje op de foto?
    Wat kost daar een zak chips.groetjes pa en ma.

• 10 Augustus 2010 - 20:34

Pat En Sam:

Heej Nefjoe, fijn even een berichtje van je te lezen. Geniet nog van jullie vakantie en de groetjes aan Hilde.

Pat en Sam

• 12 Augustus 2010 - 19:07

Diny En Wim:

Net terug uit Frankrijk ga ik even jou verhaaltjes lezen. Ben bijna 2 uur bezig geweest. Wel een hele aparte ervaring, zeker voor jou omdat het de 1ste keer is.
    Zeker ook veel foto's?
    Groetjes en geniet er samen nog van. Tot ziens in Den Dungen.