Kama sutra tempels - Reisverslag uit Khajuraho, India van Rick Broeren - WaarBenJij.nu Kama sutra tempels - Reisverslag uit Khajuraho, India van Rick Broeren - WaarBenJij.nu

Kama sutra tempels

Door: rickbroeren

Blijf op de hoogte en volg Rick

15 Augustus 2010 | India, Khajuraho

Vandaag gezond en fit weer opgestaan.. mn buikske rommelt nog wel een beetje… de klamboe is gelukkig blijven hangen aan de ventilator die bijna uit het plafond komt.. tja.. gelukkig had Hill een handdoek voor de kier onder de deur gelegd.. die zat dus helemaal vol met die zwarte torretjes… lekker hoor!.. haha… maar dat mag de pret niet drukken.. het kan allemaal nog veel erger.. :$ hang on! het is vandaag bloedjebloedjebloedje warm (x2) we gaan de westelijke tempels in Khajuraho bekijken.. het zijn er een stuk of 8 van de 22 die er zijn (overgebleven van de oorspronkelijke 85 tempels).. nou lijken ze allemaal erg op elkaar, maar het blijft erg imposant allemaal.. de kamasutra phallus symbolen en standje 211 zijn ver te zoeken…. Dus het valt allemaal nog best wel mee… na tempel 4 lopen we echt te puffen… hot @ the temple’s….. na ff afkoelen.. in de schaduw doen we nog een tempeltje of 4… de enige Surya (zonnegod) tempel in India… heeft wel skon ploatjes… is ook best swaffelbaar.. de bewaking staat toch aan de andere kant met z’n gun… tja het is dan wel niet de Taj Mahal… hahaha…. Man man… het is zelfs te heet om eraan te denken.. haha…. en dan werk ik nog wel in een sauna… pfff 5x per dag bij 95 graden en 40 % luchtvochtigheid is echt wel beter te hebben… het is hier zo’n 45 graden en 80 – 90% luchtvochtigheid en geen koud dompelbad :$.... nog 2 tempelkes to go… bah bah vieze Indiërs hebben zelfs beeldhouwwerken met standjes met olifanten… kan nie nie.. hier nie hè… ff lunchen en we gaan op weg naar Sattna…. Waar we de trein naar Varanassi nemen… volgens de hotelguide.. jong bruukske die goed engels spreekt zouden we op de weg daarheen nog bij de waterval (30 m hoog) kunnen stoppen… dat is wel 500 rupees entree en 2 – 3 km lopen en nog een km naar beneden (en weer terug)… pff da’s wel een eindje.. maar het is het misschien wel waard.. lekker verkoeling.. ff onder de cascada domus.. ik vraag nog ff voor de zekerheid of het een grote waterval is en/of brede rivier??!! Aangezien hier geen monsoon is nie… het heeft nl. al een tijdje niet geregend nie… ohjaa.. da’s waar ook… dus geen waterval nie…. Geen druppeltje… ja leuk joh… dus doorgassen naar Sattna… waar we dus keivroeg aankomen en ff een paar uurtjes op de trein moeten wachten…mijn maag ligt nog behoorlijk overhoop… er wordt flink gewerkt zeg maar… dus ff geen Indian food.. maar wat je ook besteld… pizza… chinees.. een tosti alles smaakt Indiaas.. haha… op het perron.. is gelukkig een toilet.. in de 1st class waiting room.. waar een oud vrouwtje naar voor komt gestiefeld en vraagt of ik wel een kaartje heb.. tenminste ik denk dat ze dat vraagt.. off course… nou zeg.. als dit de 1st class waitingroom toilet is dan wil ik die andere echt niet zien… bah bah.. shitzooi! (letterlijk en figuurlijk).. onze chauffeur zei dat we perron 2 moesten hebben.. tussen alle verkopertjes door naar het perron waar een aantal toeristen meer zich afvragen op welk perron ze nu eigenlijk moeten zijn… totaal onduidelijk hier… gelukkig is het een sleeper en kunnen we lekker uitrusten.. blijkt dat wel slaapplaats 4 en 15 hebben ipv 4 en 5 op ons kaartje.. ja lekker is dat.. foutje.. joh zijn we gewend hiero… hij heeft nog wel plaats 19 en 20.. maar dan zitten we waarschijnlijk met een paar Indiërs in de coupé… mmmm…. We vragen of we niet gewoon daar kunnen blijven zitten op 4 en 5 … toch leeg… blijkt hun werkruimte te zijn.. maar het mag.. ze hebben er 20 minuten administratie zitten doen… en 1 conducteur heeft een paar uurtjes liggen snurken, maar verder hadden we het rijk alleen…. joehoe… ik voel me nog steeds zwakjes.. en probeer wat te slapen en het toilet te vermijden :$ kdengedeng kdengedeng kdengedeng kdengedeng oe oeeeeee………………