Hare Krishna.. Haaare Haaare Krischna KrischnaHaa - Reisverslag uit Bhaktapur, Nepal van Rick Broeren - WaarBenJij.nu Hare Krishna.. Haaare Haaare Krischna KrischnaHaa - Reisverslag uit Bhaktapur, Nepal van Rick Broeren - WaarBenJij.nu

Hare Krishna.. Haaare Haaare Krischna KrischnaHaa

Door: rickbroeren

Blijf op de hoogte en volg Rick

22 Augustus 2010 | Nepal, Bhaktapur

op naar Bhaktapur.. waar we een Hindu tempel gaan bekijken.. da’s lang geleden een tempel.. leuk! Hahaha… maar ze zijn echt wel heel anders hier in Nepal… op weg naar de tempel… klein straatje door.. waar de verkopers je om de oren vliegen… we lopen tussen de eenden, koeien, honden door naar de tempel… ik zit al aan m’n tax qua souvenirs.. een heel nest klankschalen zorgt ervoor dat m’n backpack nog net dicht kan en het gewicht van 23 kg is al net iets te zwaar,.. gelukkig compenseert die van Hill de mijne weer als we gaan vliegen :)… de tempels hier zien er toch anders uit.. wel heel mooi... de monikken ook trouwens.. lijkt n beetje bhudistisch... Hill en ik gooi ff een muntje in een tempel en we krijgen een mooie tika.. (rode stip op je hoofd met rijstekorrels erin.. die er door het zweet half aan blijven plakken... haha) we krijgen ook nog eens mooie bloemetjes op ons hoofd... gezegend zijn wij... hoppa.. good luck.. kan niet meer stuk... in de straatjes van Bhaktapur is het shoppen niet onvermijdmaar.. ik heb een vrouwtje beneden aan de heuvel beloofd dat ik een cd bij haar zou kopen.. dus de rest verkoopt nee.. paar leuke Nepalese cd-en gescoort misschien iets voor een opgieting.. :-) Resham piririiiii... Namasteee voor vandaag R!CK