Valadolid - Reisverslag uit Valladolid, Mexico van Rick Broeren - WaarBenJij.nu Valadolid - Reisverslag uit Valladolid, Mexico van Rick Broeren - WaarBenJij.nu

Valadolid

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick

19 December 2023 | Mexico, Valladolid

Valladolid

Op naar Valladolid, Mexicaans koloniaal stadje. Mooie uitvalsbasis voor Chichen Itza, Maya tempels. Onderweg er naartoe weer een Cenote bezocht, dit was echt een hele grote, diep onder de grond. We waren bijna de enige, heel leuk! Met een hoge ‘duikplank’. Binnen mum van tijd stond Jimi boven en springt er zo in! Rick dacht ook te springen maar die moest toch nog wat moed verzamelen. Ik heb er niet eens over gepiekerd. Valladolid zelf was ook leuk, druk, herrie maar heeft zo ook z’n charme. Wij merken wel dat we beter gaan op wat rustig en meer ruimte voor de kids om een beetje te kunnen raushen. Een hotel leent zich hier niet voor.

Chichen Itza it is… verwachtingen zijn hoog, kids voorbereid op de Maya cultuur en alle bouwwerken en rituelen. Interessant en indrukwekkend… mooi!! Het eerste wereldwonder afgestreept voor Dex en Jimi.

Adios Amigos!

ps. je kunt ons ook volgen op (met filmpjes):