Playa del Carmen - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Rick Broeren - WaarBenJij.nu Playa del Carmen - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Rick Broeren - WaarBenJij.nu

Playa del Carmen

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick

19 December 2023 | Mexico, Playa del Carmen

Hola!!

Hier dan eindelijk onze (Polarsteps) Waarnemjij.nu van onze wereldreis

Het heeft even geduurd, we waren te druk met genieten [e-263a]️! We gaan ons best doen om hem nu up to date te houden.

Onze eerste vlucht richting Cancun, Mexico [e-1f1f2][e-1f1fd].Vervolgens met de taxi naar Playa del Carmen, daar zijn we 9 dagen gebleven, even bijkomen van de hectische weken en wennen aan alles. Prima appartement met ons eigen huisdiertje ( zie foto ). Daar hebben we een auto gehuurd voor de rest van onze reis door Mexico.

We wilde naar een waterpark maar met een entree van €160 p/p vonden we toch een bietje te gek! Alles is hier overigens echt superduur, niet normaal. Dus zijn we naar een waterpark voor de Mexicanen gegaan, vergane glorie maar met potentie!

Laten de tourtjes even voor wat het is, gaan we allemaal nog wel meemaken. We brengen onze dagen door met schoolwerk, chillen op het strand en bij het zwembad. Beetje rondslenteren door de straten van Playa del Carmen. Spelletjes doen en wennen aan de temperatuur.

Adios Amigos!!

ps. je kunt ons ook volgen op (met filmpjes):